Námorná doprava & Vracia

Přepravní politika

Nabízíme rychlou přepravu do celého světa. Vítejte na sbírání těchto stránek a řekněte svým přátelům a rodině, šťastné nakupování!

1. Po zadání objednávky obdržíte okamžitě zprávu s potvrzením objednávky. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, okamžitě nás kontaktujte.

2. Před zaplacením potvrďte svou dodací adresu. Nejlepší je nechat telefonní číslo pro kontaktování. Uveďte prosím platnou e-mailovou adresu a po zakoupení e-mailů zkontrolujte, zda neobsahuje aktualizované informace.

3. Položky jsou obvykle odeslány do 12-24 hodin po ověření platby (sobota a ne. A většina státních svátků je vyloučena).

4. Obvykle používáme DHL, EMS, UPS nebo FedEx k doručování vašich položek, přímo k vašim dveřím, ujistěte se, že jste doma, když zásilka dorazila k vašim dveřím.

5. Jakmile zásilku pošleme, pošleme vám sledovací číslo, jakmile bude dostupné. Doba přepravy zásilky obvykle trvá 5 až 10 pracovních dní, v závislosti na cíli, svátcích a faktorech, které jsou mimo kontrolu Poštovní služby. Pokud dojde k malému zpoždění, věnujte prosím více trpělivosti. Děkujeme za podporu.

Burzovní politika

1. Povolujeme úplnou refundaci pouze u položek, které mají problémy způsobené námi.

2. Budeme akceptovat výměny za nesprávnou velikost nebo barvu do 10 dnů od data odeslání původní objednávky. Kontaktujte nás s vaším ID objednávky a údaji o objednávce, které vám pomohou. Zpětná vazba nyní!

3. Před odesláním položek nás musíte kontaktovat, zadáme správnou návratovou adresu. Všechny položky zaslané zpět k nám musí být v původním stavu i. E. není opotřebovaný, pozměněný ani omyvaný, se všemi připojenými značkami. Opotřebované nebo špinavé předměty vám budou vráceny zpět.

4. Nezahrnujeme přepravní náklady na výměnu, budete odpovědní za vrácení poštovného a za poštovné zaslání vyměněných položek zpět k vám. Doporučujeme vám přidat zásilku a pojištění, když nám zasíláte zboží pro vaši vlastní ochranu, protože nemůžeme nést odpovědnost za ztracené zásilky. Poštovné a manipulační poplatky jsou nevratné.

5. Zašlete nám prosím číslo zásilky, když zásilku pošlete zpět.

Zásady vracení zboží

1. Povolujeme pouze vracení zboží, které má problémy způsobené námi, doufáme v vaše laskavé porozumění.

2. Můžete vrátit své výrobky za plnou náhradu (bez nákladů na poštovné), pokud jsou neotevřené a v prodejném stavu na níže uvedenou adresu.

3. Zašlete nám e-mail s vrácenou dodací adresou před odesláním zboží zpět a dejte nám vědět, jaké produkty budete vracet. Ujistěte se, že jsou výrobky bezpečně a bezpečně zabaleny. Nemůžeme přijmout odpovědnost za zboží, které se během procesu vrácení ztratí nebo poškodí. Proto požadujeme, abyste při vrácení produktů poštou požadovali potvrzení o odeslání. Po obdržení položek bude vrácení peněz provedeno do 14 dnů.

4. Zboží musí být vráceno do 7 dnů od data přijetí, nepotřebné a musí obsahovat všechny původní obaly a štítky. Připíšeme vám váš původní způsob platby, s výjimkou 20% poplatku za opětovné skladování / zpracování, manipulačního poplatku a nákladů na dopravu od nás nevratných. Veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením zboží jsou v odpovědnosti spotřebitele.